Časté dotazy
Upozornění: Odpovědi na dotazy uvedené v rubrice FAQ jsou zobecněné, zjednodušené a nemusí být platné pro každý podobný případ, protože v daném případě mohou existovat i jiné okolnosti, které mohou vést k jinému závěru. Odpovědi jsou informativní, orientační, nejsou právně závazným stanoviskem společnosti a nelze se na základě nich domáhat žádných práv.
Před návštěvou
Od kolika let mohou děti s rodiči do aquaparku?
Rodiče mohou vzít děti s sebou do areálu už od prvních měsíců, ale dle vyhlášky Ministerstva zdravotnictví může dítě do vody až od 1 roku (z důvodu použití chloru k dezinfekci bazénové vody).
A od kolika let mohou jít děti samy do aquaparku?
Děti bez doprovodu dospělé osoby mohou navštívit aquapark od věku 12 let včetně. Pro prokázání věku je třeba mít s sebou kartičku totožnosti (s fotografií) nebo kartu zdravotní pojišťovny.
V případě, že dítěti ještě nebylo 12 let, je nutné, aby jej doprovázela dospělá osoba starší 18 let, která za něj bude zodpovídat. Toto pravidlo je zavedeno z bezpečnostních důvodů a na recepci je striktně dodržováno.
Od kolika let máte přístupné atrakce?
Spacebowl (tzv. trychtýř) je určen pro plavce od 12 let, vnitřní žlutý tobogán je přístupný od 10 let a modrý venkovní tobogán od 6 let. Pro ostatní máme k dispozici široké žluté skluzavky (venku i vevnitř).
Kolik stupňů má voda?
Teploty vody v jednotlivých bazénech:
Rekreační výplavový bazén | 28-29 °C |
Whirlpooly | 34-36 °C |
Masážní bazén | 32 °C |
Brouzdaliště | 32 °C |
Teplota venkovních bazénu se liší dle aktuálních podmínek, doporučujeme se informovat na recepci.
Jaká je kapacita sauny a bazénu? Dá se rezervovat místo v sauně nebo do vnitřního areálu?
Kapacita wellness zóny je 60 osob, kapacita vnitřního areálu závisí mj. i na obsazenosti sauny a pohybuje se od 370 do 390 osob. Údaj o aktuální obsazenosti naleznete na našich webových stránkách v modré informační liště.
Rezervace místa není možná. V případě plné kapacity je třeba chvíli počkat, než se místo uvolní.
Na masáže se musíme objednat?
Ano, na masáže je lepší se objednat alespoň 2 dny předem. V kratší časové lhůtě obvykle nebývá volné místo, ale vždy doporučujeme si zavolat na recepci (tel. 588 517 770-1), kde Vás o aktuální dostupnosti rádi informujeme.
Mohu si rezervovat/zaplatit lehátko?
Lehátka jsou bezplatná a nelze je rezervovat. Kdo dřív přijde, ten si lehne. 😊
Chtěli bychom v létě navštívit i Aktivity park, jak se tam dostaneme?
Aktivity park je součástí vstupenky do vnitřního i venkovního areálu a od venkovních bazénů se k němu dá volně projít. Druhou možností je zakoupit vstupenku přímo do Aktivity parku na pokladně v rohu parkoviště, na kratší dobu.
Kde najdu aktuální rozpis saunových ceremoniálů?
Nový týdenní rozpis saunových ceremoniálů vkládáme každé pondělí na webové stránky do sekce Aktuálně.
Mohu do areálu s kočárkem?
Do vnitřního areálu kočárky z hygienických důvodů nesmí. Přípustné je např. „vajíčko“ na miminka. Kočárek doporučujeme buď nechat v autě nebo si ho můžete zamknout u nás v přízemí na řetěz (půjčujeme zámky za vratnou zálohu dle ceníku).
Kočárek je nicméně možné vzít do areálu letního aquaparku. Bezbariérový přístup umožňuje pokladna Aktivity parku na rohu parkoviště.
Je možné navštívit aquapark na invalidním vozíku?
Jakákoliv osoba s tělesným postižením (ZTP/P) musí mít z bezpečnostních důvodů vždy dospělý doprovod.
Přístup do aquaparku je bezbariérový, k hlavní recepci je možné využít výtah z přízemí. Invalidní vozík musí být z hygienických důvodů nahrazen našim sprchovým vozíčkem. Je-li z vážných důvodů přesun na sprchový vozík nemožný, zapůjčíme Vám návleky na kola Vašeho invalidního vozíku.
Přímo v bazénové hale jsou k dispozici toalety pro hendikepované a pro vstup do masážního bazénu je možné využít speciální plošinu. Plavčíci jsou vždy v těchto situacích nápomocní, takže se na ně neváhejte obrátit.
Chystáme se přijet na kole, můžeme si ho vzít s sebou k bazénu?
Ne, do areálu je zákaz vnášení jízdních kol, a to i do venkovní části. Kola si můžete uzamknout na stojan před hlavním vstupem do aquaparku.
Jaké plavky si mohu do aquaparku vzít?
Vstup je z hygienických důvodů povolen do bazénu pouze v plavkách nebo plaveckém úboru z pružného přiléhavého materiálu bez doplňků z kovových, či obdobně tvrdých materiálů. Přípustné jsou kraťasy, či americké plavky.
Jaké plavecké pomůcky si mohu vzít do bazénu?
Do areálu si můžete vzít: plavecké brýle, potápěčské brýle, kruhy, plavecké pásy, rukávky i vestičky.
Nepřípustné jsou velké nafukovací čluny, tvrdé míče apod. Buďte ohleduplní k ostatním návštěvníkům a nepoužívejte nic, co by ohrozilo jejich bezpečnost či osobní prostor. 😊
Musí mít dítě plenku do vody i plavky? Je možné je zakoupit na recepci?
Batole musí mít na sobě min. plenku do vody. Je-li to možné, doporučujeme kombinaci obou variant (plenky a plavky), aby se max. zamezilo potenciální nehodě (v takových situacích je totiž nezbytné vodu v bazénku vypustit).
Dětské plavky se u nás nedají zakoupit, ale plenky do vody na recepci nabízíme ve velikostech M a L (30 Kč/ks).
Lze u Vás uplatnit benefity?
Můžete u nás platit benefitními kartami Edenred, Pluxee (dříve Sodexo) nebo UP. Nadále přijímáme i papírové benefitní poukázky: Pluxee/Sodexo (flexi, fokus, dárek), Edenred (multi, sport & kutura, dárkový), Unišek+ a Cadhoc.
NEPŘIJÍMÁME: Multisport karty a Benefit plus.
Máte nějaké permanentky?
Můžu u Vás uplatnit příspěvek z FKSP?
Ano, příspěvky z FKSP u nás lze uplatnit na zakoupení poukazů nebo nabití abonentních čipů. Více informací poskytne kolegyně Hana Koutná (koutna@aqua-olomouc.cz, 723 336 005)
Bohužel jsem onemocněl a propadl mi poukaz. Je možné jej prodloužit nebo vyměnit za jiný?
Prodloužení poukazů ani výměna za nový možná není. Doporučujeme nenechávat využití poukázky na poslední chvíli a v příp., že ji z osobních/zdravotních důvodů nemůžete využít, doporučujeme ji někomu věnovat – poukazy nejsou na jméno, tudíž jsou přenositelné.
Během návštěvy
Jak je to s převlékáním, mám nějaký čas navíc?
Při zakoupení vstupu 90 min. nebo 180 min. máte na převlečení ještě 15 minut v ceně zdarma. Čas si můžete zkontrolovat ve vnitřní bazénové hale, kde Vám čtečka čipu zobrazí zbývající čas včetně převlečení.
Co když přetáhnu zaplacený čas na vstupence?
Za každých započatých 15 minut přesčasu se Vám bude na čip nahrávat doplatek dle aktuálního ceníku. V případě, že neopustíte areál do konce provozní doby, bude Vám na recepci naúčtována pokuta za pozdní odchod a nedodržení návštěvního řádu.
Jak u Vás fungují šatní skříňky?
Skříňky si nevybíráte, jsou přidělené k čipům. Čísla skříněk jsou napsány na účtence, kterou obdržíte při zakoupení vstupenky a kolegyně na recepci Vám rády poradí, ve které části šaten (modré/červené) skříňku hledat. Navzdory barevnému rozlišení jsou šatny společné a převléknout se můžete v boxech zkraje šaten.
Otevřená skříňka neznamená volná skříňka. Jakmile si najdete Vaše číslo, skříňku si otevřete pomocí nejbližšího terminálu (většinou na konci uličky) stiskem tlačítka a následným přiložením čipu. Zabouchnutím se skříňka okamžitě zamkne.
Pokud si zabouchnete čip ve skříňce nebo si své věci uložíte do cizí skříňky, požádejte o pomoc recepční.
Více zde
Co mám dělat, když ztratím čip?
V případě, že ztratíte čip, nahlaste tuto skutečnost okamžitě na recepci nebo plavčíkovi – čip bude zablokován. Pokud se čip nenajde do doby Vašeho odchodu z areálu, bude Vám účtován poplatek 200 Kč za ztrátu čipu + příp. nahrané doplatky na Vašem čipu (za konzumaci, půjčení prostěradla atd.).
V případě ztráty abonentního čipu Vám poplatek účtován nebude, ale taktéž je třeba čip zablokovat.
Kde se u Vás můžeme najíst?
Ve vnitřním areálu aquaparku je možné využít bistro s nabídkou rychlého občerstvení nebo sauna-bar, kde jsou k zakoupení mj. ovocné šťávy, zmrzlina a káva. Ve venkovních prostorách je k dispozici letní restaurace a kiosek na Aktivity parku. V těchto provozech je možné konzumaci nahrávat na kredit na čipu (až do výše 1 500 Kč/čip), není tedy nutné nosit do prostoru bazénů peněženku.
V pracovní dny v čase 11:00-14:30 je návštěvníkům ještě k dispozici restaurace v přízemí s nabídkou poledního menu. Tato restaurace se nachází mimo placenou zónu a je přístupná veřejnosti. Zde není možné použít na platbu čipové hodinky.
Více informací k možnostem stravování zde.
Mohu si u Vás zapálit cigaretu?
Kouření je povoleno pouze na vyhrazených místech ve venkovním areálu na terase. Všude jinde platí přísný zákaz použití cigaret (vč. elektronických).
Koupil jsem vstupenku na celý den a potřebuji si jít nakoupit/odskočit na obchodní schůzku. Pustíte mě zpět do areálu?
Bohužel ne, všechny zakoupené vstupenky jsou jednorázové a platí pouze pro jeden vstup a výstup. Potřebujete-li si „odskočit“, zvažte variantu zakoupení kratšího vstupného nadvakrát.
Koupil jsem lístek do venkovního areálu a začalo pršet. Vrátíte mi vstupné?
Vrácení vstupného je možné max. 10 minut od zakoupení vstupenky, jinak vstupné nevracíme. Provozovatel neodpovídá za rozmary počasí a další skutečnosti „vyšší moci“, které mohou nastat.
Doporučujeme před návštěvou zkontrolovat předpověď počasí nebo přečkat malou přeháňku v zastřešených prostorách letní restaurace.
Potřebuji si jít nakoupit, můžu u Vás v dětském koutku odložit dítě?
To není bohužel možné, službu hlídání dětí neposkytujeme. Za děti je vždy odpovědný rodič a ten musí mít své ratolesti pod dohledem.
Nelíbí se mi chování ostatních návštěvníků, jak mám postupovat?
Přestože naši zaměstnanci pečlivě dohlíží na dodržování pravidel návštěvního řádu, nemůžou mít bohužel oči všude. 😊 Zahlédnete-li jakékoliv chování, které je v rozporu s návštěvním řádem, neváhejte se obrátit na nejbližší personál (plavčíci, recepční). Děkujeme za spolupráci!
Něco jsem u Vás zapomněl, na koho se mám obrátit?
Obraťte se na naši hlavní recepci na tel. 588 517 770-1, příp. na recepci sauny 588 517 772.
Na recepci kumulujeme všechny „ztráty a nálezy“ a není jich málo, proto si prosím připravte přesnou identifikaci Vašeho ztraceného předmětu. Zkuste si také vzpomenout na Vaše číslo skříňky, kde mohl předmět zůstat nebo jiné přepokládané místo a čas ztráty.